خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۹۱۰۴۱۰

با چهارمیلیارد تومان در کدام مناطق تهران می‌توان خانه رهن کرد؟

با چهارمیلیارد تومان در کدام مناطق تهران می‌توان خانه رهن کرد؟

برای اجاره یک واحد ۱۶۰ متری سه خواب در محله گیشا (کوی نصر) باید یک میلیارد تومان ودیعه داشته باشید و ماهیانه ۹۰ میلیون تومان اجاره پرداخت کنید. این واحد را با چهار میلیارد تومان می‌توانید رهن کامل کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، یک واحد ۱۵۰ متری سه خوابه و نوساز در تهرانپارس غربی با ودیعه دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی رهن کامل داده می‌شود. با ودیعه یک میلیاردی و کرایه ماهیانه ۳۹ میلیون تومان نیز می‌توانید این واحد را اجاره کنید.

آپارتمان دیگری را در محله ونک تهران با متراژ ۱۹۰ متر در حالی که ۱۱ سال از ساخت آن می‌گذرد، با ودیعه سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید رهن کامل کنید.

اگر سرمایه شما چهار میلیارد تومان است، می‌توانید واحدی نوساز با متراژ ۱۵۰ متر را در سعادت‌آباد اجاره کنید.

واحد دیگری در محله اشرفی اصفهانی با زیربنای ۹۵ متر و ساخت سال ۱۳۹۵ با ودیعه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و کرایه ماهانه ۱۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

اگر بودجه‌ای کمتر از دو میلیارد تومان دارید می‌توانید واحدی با متراژ ۱۱۹ متر در محله اباذر را اجاره کنید. همچنین با ودیعه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه ۱۰ میلیون تومان نیز این واحد اجاره داده می‌شود.

آپارتمانی ۱۳ ساله با زیربنای ۸۰ متر و دو اتاق خواب در نیاوران به قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.

برای رهن کامل یک آپارتمان ۱۳۲ متری در امیرآباد با سه اتاق خواب و ساخت سال ۱۳۹۷ به ودیعه‌ای حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارید.

برای اجاره واحد ۱۰۰ متری نوساز با دو اتاق خواب در دروازه شمیران به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز دارید. اجاره ماهیانه این واحد دو میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین منبع قیمت‌های ذکر شده نیست.

منبع : اقتصادنیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.