خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۹۱۰۱۰۴

اینفوگرافیک| پیشنهادهای اقتصادی برای نمایشگاه کتاب - بخش ۱

اینفوگرافیک| پیشنهادهای اقتصادی برای نمایشگاه کتاب - بخش ۱

در این قسمت سه کتاب اقتصادی به زبان ساده و عمومی را معرفی کردیم. در «کمبود» متوجه می‌شوید کمیابی‌ها و هزینه‌ها چه از نظر مالی، زمانی و معنوی چگونه وضعیت انسان‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی تهران آغاز به کار کرده و به همین مناسبت، چند کتاب در حوزه اقتصاد را بررسی می‌کنیم.

در بخش اول این مجموعه، کتاب «حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد» را معرفی می‌کنیم که وزیر سابق اقتصاد یونان آن را نوشته است. یانیس واروفاکیس در کتاب خود با استفاده از زبانی واضح به دختر جوانش توضیح می‌دهد که اقتصاد چگونه عمل می‌کند.

کتاب بعدی «کمبود» نام دارد که نشر ثالث منتشر کرده است. البته این کتاب را نشر ترجمان با عنوان «فقر احمق می‌کند» هم چاپ کرده که ترجمه نشر ثالث بهتر است. نویسندگان کتاب به تحلیل انواع مختلف کمبودها پرداخته و نشان می‌دهند که این کمبودها چگونه می‌توانند انتخاب، تصمیم‌گیری‌ها و رفتارهای ما را تحت تأثیر قرار دهند.

کتاب سوم هم با نام «هُل اول» را صادق الحسینی از کارشناسان اقتصادی نوشته و در این کتاب براساس اقتصاد پر نوسان ایران تلاش می‌کند به شما یاد دهد چگونه در این فضای بی‌ثبات باید زندگی خود را با آرامش بسازید.

 

کتاب1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.