کد مطلب: ۸۹۹۱۷۵

تذکر کیهان به ظریف: خبری از برجام ۲ و ۳ نخواهد بود؛ فقط مقاومت و بس!

تذکر کیهان به ظریف: خبری از برجام  ۲ و ۳ نخواهد بود؛ فقط مقاومت و بس!

روزنامه کیهان خطاب به محمدجواد ظریف نوشت: از برجام ۲ و ۳ خبری نخواهد بود؛ حرف جدید و میدانی و خدا پسند و ظالم‌کش مقاومت است و بس!

به گزارش تجارت‌نیوز، روزنامه کیهان در ستون کیهان و خوانندگان نوشت: چه اشتباهی؟ چه عذرخواهی؟ تا مبنای فکری امثال آقای ظریف تغییر نکند ده‌ها بار دیگر باید منتظر این‌گونه دو‌گانه‌سازی‌ها آن هم در سر بزنگاه‌ها باشید. همین الان هم با یک لبخند به حرف‌های کری و امثال کری اعتماد می‌کنند. آیا قبلا دموکرات‌ها را آدم‌های مؤدب نمی‌دانستند؟ الان دندان‌های خونخوارشان را در غزه نمی‌بینند؟

دو روز دیگر که آمریکا و رژیم صهیونیستی به اجبار تن به خواسته‌های مقاومت دادند و ادای صلح‌طلبان را درآوردند باز به دنبال تعامل با آن‌ها می‌دوند. به آقای ظریف بگویید از برجام ۲ و ۳ خبری نخواهد شد. حرف جدید و میدانی و خدا پسند و ظالم‌کش مقاومت است و بس.

 

 

 

منبع : کیهان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضایی

    سلام , بله جناب کیهانیان و آقای شریعتمداری اصلا و ابدا جان انسانها برای شما هیچ ارزشی ندارد و تا می توانید بر آتش فتنه بدمید و تا نابودی کره زمین دست نکشید, چهارتا موشک به حماس دادید و بی عقلی کردن و شلیک کردن و این همه انسان در غزه به خاک وخون کشیدید بس نیست