خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۷۰۶۴

نباید رویارویی با اسرائیل را تمام‌شده تلقی کرد

نباید رویارویی با اسرائیل را تمام‌شده تلقی کرد

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: ما باید آمادگی لازم برای هر کنش یا واکنش را داشته باشیم.​

به گزارش تجارت‌نیوز، حمیدرضا ترقی، فعال  و تحلیلگر سیاسی، درباره این موضوع گفت: «علی‌رغم اینکه همه قدرت‌های بزرگ در جهان و منطقه خواستار خویشتن‌داری طرفین و جلوگیری از گسترش جنگ هستند اما باتوجه به اینکه اسرائیل به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست و به قطعنامه‌های سازمان ملل هم توجهی ندارد و خودش را بری از پیروی از قوانین بین‌المللی می‌داند، نمی‌شود بی‌احتیاطی کرد و ماجرا را تمام‌شده تلقی کنیم. تحرک اخیر صهیونیست‌ها با هدف آسیب‌رسانی به کشور بوده اما پدافند ما این اجازه را نداد».

او ادامه داد: «ما به هیچ‌ وجه نباید بی‌احتیاطی کنیم به تصور اینکه ماجرا تمام شده است و باید در آماده‌باش کامل قرار داشته باشیم. رژیم صهیونیستی یک دیوانه افسارگسیخته است و قدرت‌های جهانی هم حاضر به مهار آن نیستند؛ بنابراین باید آمادگی لازم برای هر کنش یا واکنش را داشته باشیم و علاوه بر خنثی‌سازی تهدیدهای احتمالی آمادگی برای اقدامات کوبنده هم داشته باشیم».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «هیمنه اسرائیل در دنیا شکسته شد و همه دنیا فهیمدند که این رژیم تا چه حدی آسیب‌پذیر است و این تلقی که گنبد آهنین آنها چندلایه و غیرقابل نفوذ است، در هم شکست. ترس از اسرائیل در دنیا هم از بین رفت و بعد از حمله ایران به این رژیم آن تصور که اسرائیل ژاندارم منطقه است، در هم شکست. صهیونیست‌ها توان ایستادگی در برابر سلاح‌های قدیمی ما را هم نداشتند چه رسد به سلاح‌های پیشرفته ما که هنوز از آنها استفاده نکرده‌ایم».

ترقی در پایان گفت: «امروز مشخص شد که اسرائیل نه در داخل اراضی اشغالی می‌تواند امنیت را برقرار کند و در دنیا قدرت خاصی است. این شرایط مناسبات را به نفع جبهه مقاومت تغییر داده است و اگر حمایت آمریکا و اروپایی‌ها از این رژیم نبود تا امروز این غده سرطانی از بین رفته بود. رژیم صهیونیستی اکنون بیش از هر زمانی در دنیا منفور است و قدرش هم به شدت کاهش یافته است و مردم ساکن در اراضی اشغالی مشغول فرار به کشورهای خودشان هستند و احساس ناامنی در رژیم صهیونیستی فراگیر شده است. اگر در این شرایط رژیم صهیونیستی دیوانگی به خرج دهد و به رفح حمله کند نیروهای مقاومت با تمام توان وارد عمل می‌شوند و در چنان شرایطی وضعیت برای صهیونیست‌ها بسیار سخت می‌شود».

 

منبع : مثلث آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.