خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۸۷۶۶

دیزلیران نماینده برتر فروش کامیونت های جک

دیزلیران نماینده برتر فروش کامیونت های جک

کامیونت جک یکی از پرفروش ترین و در عین حال محبوب و بین مردم شناخته شده است. اگر شما در این صنف فعالیت کرده باشید حتما نام برند جک را تا حالا شنیده اید. کامیونت های جک در ایران توسط شرکت آرین دیزل تولید و مونتاژ می شود.

رتبه برتر فروش کامیونت های جک در دست دیزلیران

امروزه به دلیل شرایط حاکم در جامعه خودروهای تجاری به عنوان یک وسیله برای سرمایه گذاری شناخته می شوند. یکی از برترین کامیونت های در سطح کشور کامیونت جک  است. کامیونت جک یکی از پرفروش ترین و در عین حال محبوب و بین مردم شناخته شده است. اگر شما در این صنف فعالیت کرده باشید حتما نام برند جک را تا حالا شنیده اید. کامیونت های جک در ایران توسط شرکت آرین دیزل تولید و مونتاژ می شود.

معرفی کامیونت های جک در تمام تناژ ها

کامیونت های جک چینی در ایران در سه تناژ 6 تن، 8 تن و 9 تن توسط آرین دیزل عرضه می شود. این کامیونت ها از نظر مشخصات فنی مشابه یکدیگر هستند و تفاوت اصلی آن ها در تناژ و ابعاد و اندازه آن هاست. تمام تناژ های کامیونت جک به صورت خوابدار طراحی و تولید شده اند. رانندگی با این کامیونت ها برای راه های طولانی و بین استانی راحت تر است و راننده احساس راحتی بیشتری را دارد. اگر قصد خرید کامیونت جک را دارید باید اطلاعات ابتدایی را در رابطه با مشخصات فنی این محصول و نمایندگی های برتر برند جک در کشور داشته باشید در ادامه به این مباحث اشاره خواهیم کرد.

کامیونت های جک دارای موتور کامینز تحت لیسانس آمریکا هستند قدرت این موتور 154 اسب بخار در 2600 دور در دقیقه است. حداکثر گشتاوری که این موتور می تواند تولید کند 500 نیوتن متر در 1200 الی 1900 دور در دقیقه می باشد. ضمن اینکه حجم موتور کامیونت های جک 3760 سی سی و 4 سیلندری است. تنها کامیونت موجود در ایران که دارای گیربکس اختصاصی ساخت خود شرکت تولید کننده است کامیونت های جک می باشند. کامیونت های جک دارای گیربکس اختصاصی جک از نوع 6 دنده جلو و یک دنده عقب هستند.

شرکت آرین دیزل در طی خبری اعلام کرد گارانتی محصولات جک در تمام تناژ ها را از دو سال به سه سال افزایش داد. این دومین کامیونت در ایران می باشد که دارای گارانتی سه ساله است. این نشان از مرغوبیت و کیفیت بالای کامیونت های جک دارد.

برترین نمایندگی شرکت آرین دیزل

شرکت آرین دیزل از سال 1391 وارد تولید خودورهای تجاری در سطح کشور شد. با توجه به حمایت و استقبال مردم فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش خودروهای تجاری افزایش داد. نمایندگی های زیادی را در سرتاسر کشور راه اندازی کرده است. اما معترترین و برترین نمانیده شرکت آرین دیزل کیست؟

در هفته اخیر شرکت آرین دیزل در طی برگزاری همایشی برترین نمایندگان فروش خود را منتخب کرد. آرین دیزل هر ساله در طی مراسمی از نمایندگان معتبر خود برای فروش بالا و خدمات پس از فروش عالی تمچدید و لوح سپاسی را تقدیم می کند.

شرکت دیزلیران نماینده منتخب آرین دیزل

نمایندگی کد 4112 آرین دیزل در اختیار هلدینگ الهام نظری می باشد. دفتر رسمی و مرکزی این هلدینگ در شرکت دیزلیران واقع در اسلامشهر است. طی دو سال متمادی شرکت دیزلیران با پشتکار فراوان و همکاری پرسنل خود توانست عنوان دومین نماینده فروش برتر شرکت آرین دیزل را کسب کند. بیشترین نمایندگی فروشی که توانست در سال 1402 بالاترین نرخ فروش کامیونت های جک و رضایت مشتریان را به دست آورد.

خرید کامیونت جک در تمام تناژ ها

برای خرید انواع کامیونت جک 6 تن ، جک 9 تن، 8 تن به نمایندگی برتر این شرکت یعنی شرکت دیزلیران واقع در میدان نماز اسلامشهر مراجعه کنید. ضمن اینکه می توانید با مراجعه به وب سایت دیزلیران انواع قیمت های روز، آگهی های انواع کامیون و کشنده موجود در پارکینگ دیزلیران را مشاهده کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید با کارشناسان و مشاورین شرکت دیزلیران تماس بگیرید و مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش انواع کامیونت جک و دیگر کامیونت های چینی و خوردوهای سنگین داخلی و خارجی دریافت نمایید.

باید در اینجا متذکر شویم به دلیل استقبال خوب مردم از تیم دیزلیران این شرکت شعبه دوم خود را در چهاردانگه راه اندازی نموده و روزانه بالای 200 کامیون و کشنده را می توانید در پارکینگ این مجموعه مشاهده کنید.

برای خرید یا ثبت نام کامیونت جک در تمام تناژ ها (جک 6 تن، 8 تن، 9تن) به صورت نقد و اقساطی با کارشناسان و مشاورین فروش دیزلیران تماس بگیرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.