کد مطلب: ۹۰۳۷۵۰

برنامه‌ریزی با هوش مصنوعی؛ موتور جستجوی گوگل سفر را برایتان جذاب‌تر می‌کند

برنامه‌ریزی با هوش مصنوعی؛ موتور جستجوی گوگل سفر را برایتان جذاب‌تر می‌کند

تجربه مولد جستجو (SGE) این‌بار روی ارائه برنامه‌ریزی سفر متمرکز شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، با وجود اینکه نزدیک به سه ماه تا آغاز تعطیلات تابستانی زمان باقی مانده است، بسیاری از افراد از همین حالا درحال برنامه‌ریزی برای سفر خود هستند. به‌همین‌ترتیب گوگل هوش مصنوعی خود را در قالب «تجربه مولد جستجو» بهینه‌سازی کرده است تا برنامه سفر جذاب‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. اگر درحال برنامه‌ریزی برای سفرهای بعدی خود هستید، می‌توانید از هوش مصنوعی گوگل برای داشتن سفری لذت‌بخش‌تر استفاده کنید.

گوگل اعلام کرده است که بهبود SGE یا تجربه مولد جستجو را با جدیت بیشتری دنبال می‌کند. این هوش مصنوعی هنگام جستجو در اینترنت، خلاصه‌ای از اطلاعات برجسته و جزئیات مهم را با کاربر به‌ اشتراک می‌گذارد. گوگل در به‌روزرسانی جدید SGE درحال بهینه‌سازی این هوش مصنوعی برای ارائه برنامه‌های سفر است. با این اقدام، گوگل می‌تواند برنامه‌های سفر جامع‌تر از مقاصد گردشگری افراد را ارائه دهد.

به‌ عنوان مثال، هنگامی‌ که قصد سفر به شهر یا کشور خاصی را داشته باشید، گوگل لیست کاملی از جاذبه‌های گردشگری و مهم‌ترین مکان‌های آنجا را در اختیارتان می‌گذارد. از طرفی، می‌توانید لیست مهم‌ترین هتل‌ها، رستوران‌ها و امکانات رفاهی موجود در مقصد خود را مشاهده کنید. گوگل حتی می‌تواند بهترین زمان‌های سفر و زمان‌بندی پرواز را در یک چشم‌برهم‌زدن ارائه دهد. جالب اینکه از سرویس‌های گوگل مانند Maps و Earth می‌توانید برای دسترسی به جزئیات بیشتر در برنامه خود استفاده کنید.

گوگل برای ارائه برنامه‌های سفر از داده‌های مهم آژانس‌های گردشگری و وب‌سایت‌های محلی استفاده می‌کند؛ بنابراین می‌توانید به برنامه‌های ارائه‌شده توسط هوش مصنوعی گوگل اعتماد کنید. با این قابلیت دیگر نیازی به برنامه‌ریزی‌های پیچیده برای سفر نیست و می‌توانید به‌راحتی سفر خود را با آن آغاز کنید.

گوگل هنوز تجربه مولد جستجو را به‌صورت عمومی عرضه نکرده است؛ اما زمان انتشار عمومی این قابلیت در موتور جستجوی گوگل چندان دور به‌نظر نمی‌رسد. احتمالاً تا قبل از فرارسیدن تعطیلات تابستانی، این قابلیت جستجوی هوش مصنوعی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.