کد مطلب: ۸۷۱۵۴۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۹۰ درصد از سرمایه‌گذاران شیبا اینو در ضرر هستند

90 درصد از سرمایه‌گذاران شیبا اینو در ضرر هستند

داده‌های استخراج شده از آدرس‌های کیف‌پول سرمایه‌گذاران شیبا اینو، نشان می‌دهد که با کاهش قیمت این توکن، اکثر سرمایه‌گذاران بلندمدت شیبا در ضرر هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفت روز گذشته، بازار ارز دیجیتال در حالت سکون قرار گرفته و ارزش بازاری بالای یک تریلیون دلار را حفظ کرده است. این ثبات می‌تواند نشانه مثبتی برای حرکت بعدی این بازار باشد. با این وجود، بسیاری از دارندگان بلندمدت توکن شیبا اینو (SHIB) در این بازار، حجم زیادی از سرمایه خود را از دست داده‌اند، چرا که در بلندمدت این توکن با کاهش قیمت مواجه بوده است.

ضرر 90 درصد از سرمایه‌گذاران شیبا اینو

با وجود اینکه تعداد سرمایه‌گذارانی که توکن شیبا اینو را در بلندمدت نگهداری کرده‌اند در 20 روز اخیر با رشد مواجه بوده است، داده‌های بدست آمده از آدرس‌های کیف‌پول نشان می‌دهد که 88 درصد از آدرس‌های دارنده شیبا اینو در ضرر هستند.

داده‌های منتشر شده در برنامه IntoTheBlock، نشان می‌دهد که با توجه به قیمت خرید هر آدرس کیف‌پول ارز دیجیتال در زمان دریافت این توکن‌ها و مقایسه آن با قیمت‌های فعلی بازار اسپات، می‌توان گفت که تنها 9 درصد از سرمایه‌گذاران شیبا اینو در سود قرار گرفته‌اند.

شایان ذکر است که تعداد هولدرهایی که در ضرر هستند افزایش یافته است و تعداد آن دسته از سرمایه‌گذارانی که بیش از یک سال است که شیبا اینوهای خود را نگهداری کرده‌اند نیز به اندازه 100bps افزایش یافته است. این مسئله نشان می‌دهد که این دو رقم می‌توانند با یکدیگر همبستگی داشته باشند. قیمت این توکن در طی 12 ماه گذشته، بیش از 35 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

قیمت شیبا اینو

در زمان نگارش این گزارش، توکن شیبا اینو با قیمت 0.000007241 دلار در بازار معامله‌ می‌شود و در شبانه‌روز گذشته، حدود 0.21 درصد افزایش قیمت داشته است. ارزش بازاری شیبا معادل چهار میلیارد و 266 میلیون دلار است.

شیبا اینو

تغییرات قیمت شیبا اینو در هفت روز گذشته- منبع: coinmarketcap

نمودار قیمت شیبا اینو

سطوح حمایت و مقاومت شیبا اینو

با بررسی نمودار شیبا اینو، روند نزولی قیمت همچنان قوی و مشهود است. بسیاری از تحلیلگران سطح حمایت 0.000007 دلار را سنگر اصلی خریداران پیش از نزول بیشتر شیبا می‌دانند. در صورت از دست رفتن سطح مذکور، شیبا اینو ممکن است روند نزولی را تا سطح 0.000006 دلار و پس از آن سطح 0.0000055 دلار ادامه دهد.

در سمت دیگر نمودار، در صورتی که خریداران موفق شوند قیمت شیبا اینو را تا سطح 0.00000815 دلار بالا ببرند و در آن‌جا تثبیت کنند. در گام بعدی هدف بعدی شیبا اینو می‌تواند سطح 0.0000093 دلار باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.