کد مطلب: ۶۵۳۹۲۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

لونا ۹۵ درصد سقوط کرد! / اتفاق عجیب در بازار رمزارزها

لونا ۹۵ درصد سقوط کرد! / اتفاق عجیب در بازار رمزارزها

در چند روز گذشته استیبل‌کوین UST بیش از ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و به تبع آن ارز دیجیتال لانا هم ۹۵ درصد سقوط کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارز دیجیتال لونا در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۹۴ درصد ریزش کرد و حالا در محدوده ۱/۶۰ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال ۷ روز قبل در محدوده ۸۷ دلار معامله می‌شد.

چرا لانا ریخت؟

بنیاد لونا برای پشتیبانی از استیبل‌کوین خود (UST) شروع به خرید بیت‌کوین کرد و بارها اعلام کرد قصد دارد حدود ۱۰ میلیارد دلار بیت‌کوین خریداری کند. اما بعد از ریزش شدید بیت‌کوین سرمایه‌گذاران UST به طرز وحشتناکی دارایی خود را از این استیبل‌کوین خارج کردند و همین جرقه‌ای برای شروع ریزش لونا بود.

هفتگی 2

سقوط ارز دیجیتال لونا

قیمت ارز دیجیتال لونا براساس پذیرش بیشتر استیبل‌کوین UST افزایش پیدا می‌کند و بعد از ریزش UST لونا هم سقوط کرد. UST که همان استیبل‌کوین لونا است بعد از ریزش بیت‌کوین به محدوده ۴۳ سنت سقوط کرد.

دو کوون، رئیس استیبل‌کوین لونا در توئیتی در رابطه با سقوط این ارز دیجیتال نوشت: قصد نداشتم تا این زمان ساکت باشم اما برای حل مشکل به تمرکز نیاز دارم. از همه برای حمایت تشکر می‌کنم.

او در ادامه در رشته توئیتی نوشت: جامعه عزیز لونا: من می‌دانم که ۷۲ ساعت گذشته برای شما بسیار سخت گذشته است. بدانید که من مصمم هستم تا برای حل این بحران کار کنم و ما راه خود را برای خروج از این بحران خواهیم ساخت. Ust در حال حاضر انحراف زیادی با قیمت یک دلار دارد. او در رابطه با تنها را حل این بحران نوشت: تنها راه روبه‌جلو جذب عرضه استیبل‌کوین است که به شدت زیاد شده است. هیچ راه دیگری جز جذب عرضه‌ها نداریم. گزارش‌ها حاکی از آن است که بنیاد لونا قصد دارد تا با تامین مالی از سایر شرکت‌های غیر رمزارزی کمی از عرضه UST را جذب کند و ریزش بیشتر این استیبل‌کوین جلوگیری کند.

این اتفاق یکی از عجیب‌ترین اتفاقات در بازار رمزارزها است. اینکه یک استیبل‌کوین به شدت ریزش کرده است و ارز دیجیتال لونا هم به تبع آن سقوطی چشم‌گیر داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.