خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۹۱۰۰۳۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ رخوت بهاری در بازار سهام

پایان بورس امروز 19 اردیبهشت 1403/ رخوت بهاری در بازار سهام

پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که بازار سهام باز هم سرخ‌پوش بود و تحرک چندانی در معاملات به چشم نمی‌خورد. به نظر می‌رسد بازار سهام در رخوت بهاری گیر افتاده و توان برخاستن ندارد. برخی کارشناسان معتقدند تعطیلات پیاپی بازار در کنار سیاست‌های انقباضی دولت، رمق سرمایه‌گذاری در این بازار را گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، پایان بورس امروز با ریزش دسته‌جمعی شاخص‌های سهامی همراه بود. حجم و ارزش معاملات خرد سهام و حق تقدم هم در کف ماند و اغلب سهام بزرگ بازار منفی شدند. امروز 74 درصد از سهم‌های بازار منفی بودند. در پایان معاملات نیز ارزش صفوف خرید و فروش با هم برابر شد اما ارزش مجموع آنها به 600 میلیارد تومان هم نرسید!

پایان 19 اردیبهشت

عملکرد شاخص‌ها

شاخص کل بورس امروز با ریزش 12 هزار و 328 واحدی در پله دو میلیون و 219 هزار و 94 واحد قرار گرفت و افت 0.55 درصدی را ثبت کرد.

شاخص هم‌وزن هم امروز عقبگرد جدی داشت و با افت سه هزار و 393 واحدی، معادل 0.46 درصد کاهش یافت و در پله 737 هزار و 949 واحد قرار گرفت.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد سهام و حق تقدم امروز 6.7 میلیارد برگه سهم بود و ارزش معاملات خرد نیز به سه هزار و 24 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته رشد کرده اما همچنان ناامیدکننده است.

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام خرد امروز هم منفی بود و 49 میلیارد تومان پول از بازار خارج شد. تا این لحظه 190 میلیارد تومان پول حقیقی وارد صندوق‌های درآمد ثابت شده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.