خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۳۲۷۱

افزایش سرمایه نجومی ۴ شرکت بازار سرمایه

افزایش سرمایه نجومی 4 شرکت بازار سرمایه

چهار شرکت بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۱۳۹۱، ۱۲۲، ۹۰ و ۳۵۷۸ درصدی از سه محل خبر دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز، چهار شرکت سیمان لارستان، سرمایه گذاری پردیس، سرمایه‌گذاری مسکن و سیمان کارون به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه 1391، 122، 90 و 3578 درصدی از سه محل خبر دادند.

بر اساس این گزارش، "سلار" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 23.4 به 350 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

"پردیس" هم درصدد است سرمایه فعلی را از 450 به 1000 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به منظور حفظ جایگاه، اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی طی دو مرحله اعمال خواهد شد.

همچنین "ثمسکن" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 630 میلیارد به 1.2 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی صرف خواهد شد.

در این میان، "سکارون" درصدد است سرمایه فعلی را از 20.8 به 765 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

 

منبع : بورس پرس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.