کد مطلب: ۹۰۳۵۲۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

مانیتور مطلقا از تجهیزات آی تی جدا نیست / اتحادیه فناوران تنها صادرکننده مجوز است

مانیتور مطلقا از تجهیزات آی تی جدا نیست / اتحادیه فناوران تنها صادرکننده مجوز است

به گفته رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران، مجوز گارانتی مانیتور از زیرمجموعه اقلام رسته‌های تحت پوشش این اتحادیه خارج نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از صدور مجوز فروش و گارانتی مانیتور خبر داد و گفت: مجوز گارانتی مانیتور از زیرمجموعه اقلام رسته‌های تحت پوشش این اتحادیه خارج نشده است.

چندی پیش وزارت صمت اعلام کرد کالای نمایشگر یا مانیتور از زیرمجموعه اقلام رسته‌های تحت پوشش اتحادیه فناوران رایانه تهران خارج شده و از این پس به عنوان کالایی در حوزه فعالیتی اتحادیه دستگاه‌های صوتی و تصویری شناخته خواهد شد. آیا فروشندگان دستگاه‌های کامپیوتری امکان دریافت مجوز فروش و گارانتی مانیتور از اتحادیه فناوران رایانه را ندارند؟

در این رابطه محمدرضا فرجی تهرانی، رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران می‌گوید که در آخرین ماه ریاست بنده در دوره قبل، تصمیمی از سمت وزارت صمت ابلاغ شد که رقبا بدون پرسش از چند و چون ماجرا آن را به عنوان تنها نقطه تاریک کارنامه اتحادیه در چهار سال گذشته بیان کردند.

تصمیمی که به نظر می‌رسید طی آن «کالای نمایشگر (مانیتور)» از زیرمجموعه اقلام رسته‌های تحت پوشش این اتحادیه خارج شده و از این پس به عنوان کالایی در حوزه فعالیتی اتحادیه دستگاه‌های صوتی و تصویری شناخته خواهد شد.

فرجی تهرانی می‌افزاید: پس از پیگیری‌های مجدانه این اتحادیه آقای محله‌ای، مدیر کل محترم دفتر فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت، طی نامه فوق اعلام کردند که مانیتور کالای خاص مشمول شناسه رهگیری بوده و به همین سبب تنها به صورت تحت‌اللفظی ذیل گروه دستگاه‌های صوتی و تصویری قرار گرفته است.

به گفته فرجی تهرانی، به این ترتیب دریافت مجوز گارانتی برای متقاضیان ارائه خدمات پس از فروش روی این دستگاه، تنها در صورت ارائه پروانه کسب اتحادیه فناوران رایانه در رسته تعمیر میسر خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.