خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۸۵۲۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جزئیات برنامه‌های اکسید ICE و NEV Synergy در نمایشگاه خودرو پکن

جزئیات برنامه‌های اکسید ICE و NEV Synergy در نمایشگاه خودرو پکن

اکسید یکی از زیربرندهای لوکس شرکت چری محسوب می‌شود که در نشست مطبوعاتی نمایشگاه خودرو پکن، برنامه‌های خود برای محصولات هیبریدی و برقی را بازگو کرد. در ادامه، مهم‌ترین بخش از این نشست خبری را می‌خوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، برند اکسید در نشست مطبوعاتی نمایشگاه خودرو پکن، استراتژی در حال تحول خود را با تمرکز بر ادغام موتورهای احتراق داخلی (ICE) و وسایل نقلیه انرژی جدید (NEVs) به نمایش گذاشت. این برند خودروساز امیدوار است با معرفی نمونه‌های جدید، زمینه را برای توسعه محصول در آینده فراهم کند. «شائو چین»، مدیرعامل اکسید، در این نشست بر تعهد مداوم این شرکت برای تقویت رویکرد متناسب با تقاضاهای فعلی بازار تاکید کرد.

او با تشریح روند توسعه محصولات EXEED از زمان آغاز به کار در نمایشگاه خودرو شانگهای پنج سال پیش تا جایگاه فعلی آن گفت: «این برند که در سال 2021 با مدل TX شروع به حضور در بازارهای خارج از کشور کرد، به طرز چشمگیری از استراتژی‌های بازاریابی سنتی فاصله گرفته و سمت تمرکز بر برندسازی پیشرفته حرکت کرده است.» شائو چین همچنین توضیح داد: «برند EXEED را جدی می‌گیریم تا برندی پیشرفته و پویا بسازیم. در همین حال، با بسیاری از برندهای لوکس، به‌ویژه در شکل دادن به تصویر برند سطح بالا و ارتقای گروه‌های مشتریان هدفمند، در تعامل هستیم.»

برند اکسید نمایشگاه پکن چین

او پایگاه مشتریان اکسید را کاربران رده‌بالا در سطح جهانی عنوان کرد و گفت: «تلاش‌های این شرکت در برندسازی از طریق شرکت در رویدادهای بین‌المللی مانند نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو و همکاری‌ها در اروپای شرقی و خاورمیانه، مشارکت قابل توجهی به همراه داشته است.» 

شائو چین با بیان اینکه اکسید همیشه روی برندسازی تمرکز می‌کند گفت: «سعی بر این است که بیشتر در رویدادهای بزرگ شرکت کنیم تا تصویر برند با کیفیت بالا ترسیم شود و ارزش برند افزایش یابد. تکامل برند در رویکرد پس از فروش آن مشهود است و تجربه‌ای همه‌جانبه رقم می‌زند که حس احترام را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. این استراتژی با تغییر گسترده‌تر در صنعت به سمت خدمات مشتری‌محور و تجربیات سفارشی حرکت کرده است.»

شائو چین با تشریح مسیر استراتژیک برندهای EXEED و EXLANTiX توضیح داد: «استراتژی برند اکسید تمرکز بر موتور احتراق داخلی (ICE) و خودروهای برقی هیبریدی پلاگین (PHEV) است؛ در حالی که همتای آن، EXLANTiX، بر خودروهای الکتریکی با باتری (BEV) و وسایل نقلیه الکتریکی با محدوده وسیع (REEV) تمرکز دارد. این رویکرد به آنها اجازه می‌دهد تقاضاهای متنوع بازار و پیشرفت‌های فناوری را برآورده کنند.»

اکسید همچنین با به نمایش گذاشتن مدل‌های آینده مانند RX-PHEV، EXLANTiX ES و E08 MPV جدید، تعهد خود را برای موقعیت‌یابی سطح بالا در بازار تایید کرد. مدل‌های فوق نشان‌دهنده انگیزه این شرکت برای یکپارچه‌سازی فناوری و طراحی پیشرفته است و EXEED را به سمت هدف خود برای تبدیل شدن به یک برند معتبر شناخته‌شده در بازار جهانی خودرو سوق می‌دهند.

مدیرعامل اکسید تاکید کرد: «استقامت و حرکت رو به جلو در تمام مسیر تنها راه برای رسیدن به موفقیت است. استراتژی اکسید شامل سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در ارتقای خط تولید محصولات و کشف فرصت‌های جدید در بازار NEV است.»

در پایان کنفرانس مطبوعاتی، شائو چین توضیحاتی درباره اولین SUV الکتریکی این برند، EXLANTiX ET، و رونمایی از آن در ووهو ارائه کرد. این رویداد بر عزم اکسید برای رهبری بخش خودروهای انرژی جدید تاکید می‌کند.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.