کد مطلب: ۹۰۸۱۲۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ بازار خودرو به کما رفت!

قیمت خودرو امروز، 9 اردیبهشت 1403/ بازار خودرو به کما رفت!

قیمت خودرو امروز، یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، تغییر چندانی پیدا نکرده و تقریباً تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی در ثبات کامل معامله می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، چندان نوسانی گزارش نمی‌شود. اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی بدون تغییر نسبت به روز گذشته به فروش می‌رسند، اما در این میان قیمت بسیاری از محصولات ایران‌خودرو و بهمن‌موتور کاهشی است.

نرخ ارز در بازار آزاد از روز گذشته باز هم افت محدودی پیدا کرد و همین موضوع باعث شد رکود بازار خودرو به صورت عمیق‌تری احساس شود.

با توجه به نرخ‌های وب‌سایت ایران‌جیب، قیمت خودرو از صبح امروز تغییر چندانی ندارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی به غیر از محصولات ایران‌خودرو، باثبات گزارش می‌شود.

ساینا S دوگانه‌سوز یکی از معدود خودروهای با سوخت CNG در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای امروز تنها یک میلیون تومان افت قیمت دارد و با 458 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G استاندارد دیگر محصول تولیدی و رده‌بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که برخلاف برادر کوچک‌تر خود، یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به نرخ 754 میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس 6 سرعته توربو یکی از پرقدرت‌ترین محصولات داخلی است که از صبح امروز دو میلیون تومان گران‌تر شده و در کانال 950 میلیون تومانی معامله می‌شود.

تارا دنده‌ای V1 یکی از سدان‌های رده‌بالای ایران‌خودرو است که از صبح امروز افت سه میلیون تومانی پیدا کرده و با 847 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو داخلی1 (1)

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به غیر از محصولات گروه بهمن از صبح امروز تغییر چندانی پیدا نکرده است.

جک J4 آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان‌موتور است که از صبح امروز هفت میلیون تومان ارزان‌تر شده و با 836 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو 6 پرو جزو سدان‌های رده‌بالای مونتاژی محسوب می‌شود که با آغاز روند معاملات نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و 630 میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما 8S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران‌خودرو از ابتدای امروز پنج میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و 930 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ پنج‌نفره یکی از جدیدترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که لقب رکورددار افت قیمت در بازار امروز را نصیب خود کرد. این خودرو 15 میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و 435 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو خارجی2 (1)

برای مطالعه بیشتر صفحه تحلیل بازار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.