کد مطلب: ۹۰۲۹۹۴

تحلیلگران درباره قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ چه می‌گویند؟

تحلیلگران درباره قیمت بیت کوین در سال 2024 چه می‌گویند؟

با وجودی که به نظر می‌رسد بیت کوین وارد مرحله اصلاح قیمت شده است، تحلیلگران نسبت به آینده آن خوشبین هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس اکنون انتظار دارد که قیمت بیت کوین در سال 2024 از مقدار پیش‌بینی‌شده 80 هزار دلار عبور کند. بانک چندملیتی بریتانیایی Standard Chartered انتظار بسیار بهتری نسبت به بیت‌کوین دارد و پیش‌بینی کرده که قیمت بزرگ‌ترین رمزارز جهان در سال جاری میلادی به 150 هزار دلار برسد.

طبق گزارش‌های موجود، تنگ در رویدادی در بانکوک گفت که «با کاهش عرضه و ادامه تقاضا»، انتظار می‌رود که قیمت بیت کوین از برآورد قبلی 80 هزار دلاری او نیز عبور کند. پس از اینکه «چنگ‌پنگ ژائو»، مدیرعامل سابق بایننس، چند ماه قبل در توافق با ایالات‌متحده به نقض قوانین ضدپول‌شویی در این شرکت اعتراف و از سمت خود کناره‌گیری کرد، تنگ به‌عنوان مدیرعامل جدید بایننس انتخاب شد.

تِنگ توضیح می‌دهد که صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) ایالات‌متحده، از زمان انتخاب او به‌عنوان مدیرعامل، شاهد جریان‌های ورودی قابل‌توجهی بوده‌اند. او همچنین گفت که انتظار دارد دفاتر خانگی و موقوفات مالی بیشتری در آینده نزدیک سهم خود در این صندوق‌ها را افزایش دهند.

تنگ همچنین در مورد دستاورد اخیر بیت ‌کوین که طی آن قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان به بالاترین سطح خود رسید، گفت: «ما تازه در ابتدا راه هستیم.»

پیش‌بینی بانک Standard Chartered از قیمت بیت کوین

علاوه بر مدیرعامل بایننس، بانک بریتانیایی Standard Chartered نیز در یادداشت تحقیقاتی جدید خود به تحلیلگران گفت که اگر جریان‌های صندوق‌های ETF به رشد خود ادامه دهند، قیمت بیت کوین در سال 2025 می‌تواند به 250 هزار دلار نیز برسد. تحلیلگران Standard Chartered سال گذشته گفته بودند که قیمت‌ بیت‌ کوین در سال 2024 می‌تواند به 100 هزار دلار برسد. آن‌ها در تابستان نیز پیش‌بینی خود برای همان بازه زمانی را تا 120 هزار دلار اصلاح کردند.

در یادداشت این بانک آمده است:

    «برای سال 2024، قیمت 150,000 دلاری اکنون محتمل به نظر می‌رسد. برای پایان سال 2024، ما تخمین قیمت خود را با توجه به روند انتقال سریع‌تر جریان ETF به قیمت BTC تا به امروز، از 100 هزار دلار به 150 هزار دلار افزایش داده‌ایم.»

تحلیلگران Standard Chartered همچنین استدلال کرده‌اند که اگر موفقیت ETFهای جدید ادمه پیدا کند، قیمت بیت کوین نیز به افزایش خود ادامه خواهد داد.

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Yasir

    این نمیتواند دقیق باشد یا حداعقل در مسیری فعلی بیتکوین نخواهد بود چون بتکوین اینبار تا مرز ۵۰ هزار افت خواهد کرد و در رشد بعدیش شاید دوباره تا مرز ۸۰ الی ۸۵ برسد