کد مطلب: ۹۰۲۱۱۴

تجارت‌نیوز، گزارش می‌دهد:

قیمت بیت کوین باز هم رکورد شکست / در ادامه چه می‌شود؟

قیمت بیت کوین باز هم رکورد شکست / در ادامه چه می‌شود؟

در چهار ساعت گذشته بیت کوین پیرو روند عجیبی که تا به حال طی کرده بود، باز هم همه را شگفت‌زده کرد. در ساعات اخیر قیمت بیت کوین باز هم رکورد خود را شکست.

به گزارش تجارت‌نیوز، بیت کوین روند تاریخی خود را از مدت‌ها پیش آغاز کرده و این حرکت هنوز به پایان نرسیده است. روندی که در آن بارها رکورد تاریخ قیمت خود را جابه‌‌جا کرد. روند دیوانه‌وار بیت کوین تمام بازارها را تحت تاثیر خود قرار داده است. 

شما می‌توانید تاثیر این حرکت را در قیمت دیگر رمزارزها از اینجا مشاهده کنید.

این روزها روند صعودی توجه بسیاری به خود جلب کرده و تحلیل‌گران متعددی از جای‌جای جهان اقدام به پیش‌بینی این حرکت کرده‌اند. تمام این رکوردشکنی‌‌ها در حالی اتفاق افتاده است بازار در نزدیکی تحولی بزرگ است. این تحول بزرگ، رویداد هاوینگ بیت کوین است. اگرنمی‌دانید که هاوینگ بیت کوین چیست پیشنهاد می‌شود که گزارش تجارت‌نیوز در این‌باره را از اینجا بخوانید. 

ترن هوایی بیت کوین: با احتیاط سوار شوید

bitcoin-price-roller-coaster-ride-1200x686

قیمت بیت کوین پیرو روند صعودی خود، رکورد تاریخ خود را باز هم شکست. قیمت بیت کوین امروز صبح به 73000 دلار رسید. سپس 4000 دلار سقوط کرد و دوباره روند خود را اصلاح کرد و به 71000 دلار بازگشت.

تحلیلگران معتقدند که شتاب صعودی بیت کوین کاهش یافته است. این گزاره اگر صحت داشته باشد می‌تواند نشانه از تغییرات بزرگی باشد. این نوسانات شدید منجر به ضرر جدی معامله‌گران اهرمی در بازار شد. رقم پیش‌بینی شده در این مورد چیزی حدود 360 میلیون دلار است. 

می‌توان گفت که بازار بیت کوین در حال حاضر بسیار هیجان‌انگیز است. برخی در این مدت توانسته‌اند سود هنگفتی در حساب‌های خود ثبت‌ کنند. اما به همین میزان این بازار می‌توانند خطرناک هم باشد. با بررسی داده‌ها و تحلیل‌های متنوع به نظر می‌رسد که ثبات تا مدتی در جریان بازار نباشد و قیمت بیت کوین مثل یک ترن هوایی عمل کند. 

رمزگشایی از نوسانات بیت کوین: از اوج تا سکون

بیت کوین، طلای رمز ارزها، از ساعات ابتدایی امروز، تحت تاثیر فشار خریداران، دوباره اوج گرفت.این فشار تا حدی زیاد بود که بیت کوین باز هم رکورد خود را شکست و 73000 دلار را لمس کرد. اما فروشندگان دست به کار شدند و برای مدت کوتاهی بر بازار مسلط شدند. قیمت بیت کوین سقوط کرد و بین 6 تا 8 درصد ارزش خود را از دست داد. این روند نزولی طولی نکشید زیرا دوباره قیمت به بالای 71000 دلار بازگشت. 

شاخص RSI، که پالس قدرت بیت کوین را نشان می‌دهد، در حال نزول بود. این هشدار خطر را به گوش سرمایه گذاران رساند. تحلیلگران ماتریکس پورت، شرکت سرمایه گذاری در رمز ارزها، معتقدند که رالی بیت کوین به پایان خود نزدیک می‌شود. اما هنوز امید وجود دارد. البته که بازار به استراحت نیاز دارد. گویی بیت کوین باید نفسی عمیق بکشد و انرژی خود را برای صعودی دوباره جمع‌آوری کند.

برای تحلیل فشار خریداران باید بدانید نهنگ‌های بازار بیت کوین چه کسانی هستند و این اصلاح به چه معناست. شما می‌توانید گزارش تجارت‌نویز از عملکرد نهنگ‌های بازار در روند صعودی قیمت بیت کوین را از اینجا ببینید.

منطقه 69 هزار دلاری نقطه کلیدی برای قیمت بیت کوین است. خاطرات اوج بازار صعودی 2021 در این نقطه زنده می‌شوند. حمایت کوتاه مدتی در این منطقه محتمل است. بیت کوین مانند قهرمانی است که پس از نبردی سخت به استراحت نیاز دارد. اما این قهرمان بار دیگر برمی‌خیزد و به مسیر پیروزی ادامه می‌دهد.

اخبار حوزه رمز ارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.