کد مطلب: ۷۰۱۷۵۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۴ مورد از بهترین پروژه‌های کریپتو برای سپتامبر ۲۰۲۲

۴ مورد از بهترین پروژه‌های کریپتو برای سپتامبر ۲۰۲۲

پیش‌فروش پروژه‌های کریپتو به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را با قیمت بسیار پایین خریداری کنند. در این گزارش، بهترین پیش‌فروش‌های ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ را بررسی می‌کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از Cryptonews، بهترین پیش‌فروش‌های ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ را می‌توان به مواردی از جمله،Tamadoge که قبل‌تر هم معرفی شد، EstateX پروژه کریپتو برای سرمایه‌گذاری املاک، WeSendit سرویس انتقال فایل غیرمتمرکز و ASTL پروژه زیرساخت مبتنی بر بلاکچین اشاره کرد.

پیش‌فروش کریپتو به سرمایه‌گذاران فرصتی برای ورود به یک پروژه جدید و امیدوار کننده را قبل از راه اندازی آن برای دسترسی عموم می‌دهد. با این حال، سرمایه‌گذاران باید قبل از به خطر انداختن سرمایه خود در یک ارز دیجیتال جدید، مراقب باشند و در مورد پروژه و دامنه اهداف آن مطالعه کنند.

tama media library original 814 432 1

Tamadoge پروژه ترند این روزها

به طور کلی بهترین پیش‌فروش رمزنگاری که ۱۵ میلیون دلار جمع آوری کرده است. Tamadoge یکی از جدیدترین ارزهای رمزنگاری شده در این بازار است. این سکه در ژوئیه ۲۰۲۲ راه اندازی شد و در حال حاضر دنیای ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده است. در واقع، با وجود اینکه این توکن هنوز در مرحله پیش فروش است، توانست در کمتر از دو ماه ۱۵ میلیون دلار جمع آوری کرده است و اکنون به مرحله پیش فروش نهایی خود می‌رود.

چه چیزی این توکن را به بهترین ارز دیجیتال پیش فروش برای سال ۲۰۲۲ تبدیل می‌کند؟ تامادوج از توکن محبوب «دوج کوین» الهام گرفته شده است. با این حال، به جای اینکه صرفاً یک میم کوین یا شیت‌کوین باشد، Tamadoge امکاناتی را به دارندگان خود ارائه می‌کند.

پروژه Tamadog با متاورس ادغام شده و همچنین در حال کار بر روی توسعه یک بازی P2E است. این بازی دارای مجموعه NFT بومی پلتفرم به نام حیوانات خانگی Tamadoge خواهد بود. توکن تامادوج یا TAMA به عنوان سکه اصلی در این اکوسیستم عمل می کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند از این توکن برای خرید NFTهای جدید و سایر دارایی‌های درون بازی و انجام سایر معاملات استفاده کنند.

برای مطالعه بیشتر درباره این پروژه می‌توانید به گزارش زیر مراجعه کنید.

با گذشت زمان، تامادوج قصد دارد پلتفرم را گسترش دهد تا تجربیات واقعیت افزوده را نیز در بر گیرد. این به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با دیگران در متاورس تعامل داشته باشند. پیش فروش توکن‌های تامادوج تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

توکن‌های TAMA را می‌توان مستقیماً از طریق وب‌سایت پروژه در ازای اتریوم یا USDT خریداری کرد.

کریپتو

(EstateX) پروژه کریپتو برای سرمایه گذاری املاک

EstateX یک پروژه رمزارز است که با هدف ایجاد انقلابی در سرمایه‌گذاری و مالکیت دارایی راه اندازی شده است. این پلتفرم قصد دارد در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کند و توکن‌هایی راه اندازی کند که نشان دهنده مالکیت این املاک است.

بنابراین سرمایه‌گذاران می‌توانند از مالکیت بی دردسر املاک و مستغلات بهره‌مند شوند و درآمد غیرفعال روزانه دریافت کنند. این پروژه قبلاً پیش فروش توکن بومی خود، ESX را آغاز کرده است. با این حال، این یک فروش عمومی نیست. مزیت اصلی این است که توکن‌های ESX با ۵۰٪ تخفیف در هنگام پیش‌فروش ارائه می‌شوند.

ESX همچنین به عنوان یک توکن حاکمیتی در اکوسیستم EstateX عمل خواهد کرد. دارندگان توکن پیش‌فروش همچنین می‌توانند به NFTهای انحصاری و سایر جوایز سخاوتمندانه دسترسی داشته باشند.

در آینده، این پلتفرم خدمات استیکینگ را نیز اضافه خواهد کرد. با توجه به آنچه گفته شد، گفتنی است EstateX تنها پس از تکمیل پیش فروش برای مجوز EEA درخواست خواهد داد. بنابراین، در نهایت، سرمایه‌گذاران با گذاشتن پول خود در این کوین متحمل ریسک خواهند شد.

(WeSendit) سرویس انتقال فایل غیرمتمرکز

WESENDIT تا حدودی با سایر پروژه‌های رمزنگاری که این روزها راه اندازی می‌شوند متفاوت است. WESENDIT یک شرکت تثبیت شده با بیش از ۱۰ سال تجربه در انجام تجارت است.

طبق این پلتفرم، WESENDIT در حال حاضر به بیش از ۳٫۵ میلیون کاربر از ۱۵۰ کشور جهان دارد. این شرکت سوئیسی که در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد، یک سرویس قابل اعتماد به اشتراک‌گذاری فایل را ارائه می‌دهد.

اکنون WESENDIT در حال برداشتن گام بعدی برای تبدیل شدن به یک سرویس غیرمتمرکز و راه اندازی نسخه وب ۳٫۰ از پلتفرم خود است.

این موضوع به شرکت کمک می‌کند تا از فناوری بلاکچین برای محافظت از حریم خصوصی انتقال داده‌ها، تراکنش‌ها و سایر فعالیت‌ها استفاده کند.

برای فعال کردن این امر، این پلتفرم یک فرآیند تأمین مالی جمعی را راه‌اندازی کرده است که در آن توکن بومی خود، WESENDIT را به فروش می‌رساند. وب سایت جدید دو راه را برای دسترسی به خدمات WESENDIT به کاربران ارائه می‌دهد.

افراد با ارائه اطلاعات شخصی وارد سیستم شوند و برای واریز پول از PayPal پرداخت کنند. از طرف دیگر، می‌توانند با اتصال کیف‌پول رمزنگاری خود و پرداخت با استفاده از توکن‌های WESENDIT، یک انتقال ناشناس انجام دهند و از تخفیف ۶۰٪ بهره مند شوند.

علاوه بر این، به دارندگان توکن‌های WESENDIT پاداش‌های اضافی نیز ارائه می‌شود. پیش‌فروش توکن‌های WESENDIT از اول سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

(ASTL) پروژه زیرساخت مبتنی بر بلاکچین

مانند WESENDIT ، پروژه توکن ASTL نیز توسط یک شرکت موجود راه اندازی شده است. Astol Advanced Limited یک شرکت زیرساختی مستقر در هنگ کنگ است که در استخراج ارزهای دیجیتال مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند.

هدف این پروژه فراهم کردن فرصتی برای سرمایه‌گذاران جهت دریافت درآمد ثابت با حمایت از استخراج انواع جدید توکن‌های دیجیتال است. این شرکت دارای یک سبد متنوع از ارزهای دیجیتال است که به مدیریت ضررهای ناشی از نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال کمک می‌کند.

هر توکن ASTL توسط بخشی از ناوگان ماینینگ پروژه پشتیبانی می‌شود. به طور خلاصه، سرمایه‌گذاران می‌توانند بدون نیاز به خرید یا اجاره تجهیزات، از عملیات استخراج سود ببرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.