خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۵۹۹۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

انتقاد بلومبرگ از تأیید ETF بیت کوین

انتقاد بلومبرگ از تأیید ETF بیت کوین

تحولات اخیر در حوزه رمز ارزها چالش‌ها و روندهای نوظهوری را در این بخش نشان می‌دهد. در این میان برخی کارشناسان از ارائه تاییدیه ETF بیت کوین انتقاد کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، اخیراً، بلومبرگ از تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) برای تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین انتقاد کرده است.

در عین حال، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد، نظر کاربران سایت ردیت ممکن است تغییرات قیمت رمز ارزها را پیش‌بینی کند. علاوه بر این، یک همکاری قابل توجه بین Gate.io  و Aquanow به دنبال افزایش نقدینگی جهانی برای پروژه‌های بلاکچین در حال وقوع است.

تحریریه بلومبرگ از تأیید ETF بیت کوین انتقاد می‌کند

به‌تازگی، تحریریه بلومبرگ نارضایتی خود را از تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در تأیید  ETF‌های بیت کوین اسپات ابراز داشته است. این رسانه استدلال می‌کند که گری گنسلر رئیس  SEC، با عدم اجرای اصلاحات کافی در بازارها، سرمایه‌گذاران را ناامید کرده است.

با وجودی که گنسلر به سرمایه‌گذاران در مورد ریسک‌های مرتبط با بیت کوین و محصولات مرتبط با رمز ارزها هشدار داده، تأیید این  ETF‌ها ممکن است به طور ناخواسته نشان‌دهنده راحتی SEC  با این کلاس دارایی پرنوسان باشد.

نویسندگان بلومبرگ معتقدند که SEC می‌توانست از این فرصت برای اعمال حفاظت‌های لازم برای دارایی سرمایه‌گذار بر روی پلتفرم‌های معاملاتی اسپات استفاده کند و آن‌ها را به سمت اصلاحات مورد نیاز سوق دهد.

نظر کاربران ردیت به عنوان شاخص تغییر قیمت رمز ارزها

مطالعه‌ای تازه که توسط امیلیانو دی کریستوفارو استاد دانشگاه کالیفرنیا، انجام شده است، نشان می‌دهد که نظر کاربران در سایت ردیت می‌تواند پیش‌بینی‌کننده تغییرات قیمت رمز ارزها باشد. با تجزیه و تحلیل بیش از 130 میلیون پست در ردیت از ژوئن 2005 تا اوت 2022، محققان به یک ارتباط قوی بین سطح گفتگو در مورد یک رمز ارز در ردیت و تغییرات قیمت آتی آن رسیده‌اند.

این تحلیل بازگشتی نشان داد که معامله‌گران می‌توانستند سرمایه خود را با تصمیم‌گیری بر اساس افزایش نظرات کاربران در ردیت، حدود سه برابر کنند. با این حال، جرمی بلکبرن از دانشگاه بینگهمتون در نیویورک، هشدار می‌دهد که این مسئله ممکن است یک استراتژی معاملاتی قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاران عادی بازار نباشد، زیرا ردیابی تعداد زیادی پست در مورد یک رمز ارز دشوار است و همچنین ارتباط گذشته تضمینی برای تکرار همان روندها در آینده نیست.

همکاری Gate.io و Aquanow برای افزایش نقدینگی بلاکچین

شرکت Aquanow ارائه‌دهنده زیرساخت دارایی‌های دیجیتال و صرافی رمز ارزی Gate.io، در اقدامی به منظور تقویت زیرساخت‌های فضای دارایی‌های دیجیتال، وارد یک همکاری شده‌اند. این مشارکت به دنبال ایجاد نقدینگی جهانی برای پروژه‌های جدید بلاکچین است. فیل شم، مدیرعامل  Aquanow، از همکاری با سازمانی مانند Gate.io که شهرت قوی‌ای در بین 13 میلیون کاربر خود دارد، ابراز افتخار کرد. لین هان، مدیرعامل Gate.io، تأکید کرد که این همکاری نقش حیاتی در ایجاد پل بین بازارهای سنتی و دیجیتال خواهد داشت و به کاربران یک راه‌حل جامع و نوآورانه ارائه خواهد داد.

این تحولات نشان‌دهنده طبیعت پویا و به سرعت در حال تکامل رمز ارزها است و چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو برای سرمایه‌گذاران، معامله‌گران و ذینفعان صنعت را برجسته می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.