خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۲۰۸۹۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آشنایی با بهترین حساب‌های دمو معاملات رمز ارزی / بخش دوم

آشنایی با بهترین حساب‌های دمو معاملات رمز ارزی / بخش دوم

استفاده از حساب‌های دمو (آزمایشی) می‌تواند به کاربران اجازه تمرین و تست استراتژی‌های معاملاتی را بدون نیاز به استفاده از مبالغ واقعی دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حساب‌های دمو با در اختیار گذاشتن پول مجازی و ابزارهای تکنیکال، به علاقه‌مندان محیطی برای آزمون و خطا در بازار رمز ارز را می‌دهد.

در بخش اول، به معرفی بهترین حساب‌های دموی رمز ارزی پرداخته شد و در این بخش نیز تعداد دیگری از این حساب‌ها بررسی می‌شوند.

استورم گِین؛ مناسب برای اهرم‌های بالا

پلتفرم استورم‌گین (StormGain)، مارجین ۲۰۰ برابری را به کاربران و برای ورود به بازار معاملات آتی ارائه می‌کند که ریسک زیاد در کنار سود بسیار بالا را به‌همراه دارد. استفاده از حساب دموی استورم گین به کاربران امکان استفاده از این اهرم بدون نیاز به استفاده از مبالغ واقعی را می‌دهد.

همچنین در این حساب قابلیت ترسیم و ذخیره خطوط روندی که با تغییر مقیاس زمانی، مجددا محاسبه و ترسیم می‌شوند نیز برای کاربر فراهم شده است. همچنین، در صورت لیکوئیدشدن سرمایه در حساب آزمایشی، مجددا امکان تمرین در حساب فراهم است.

رمز ارز

تریدینگ ویو؛ بهترین برای تحلیل تکنیکال

تردینگ ویو (Trading View) یکی از محبوب‌ترین وبسایت‌های تحلیل بازارهای مالی جهان است. هدف تریدینگ ویو ایجاد قابلیت نظارت بر بازار و کار با نمودارهای قیمتی است و امکان خرید و فروش در آن مانند صرافی‌ها وجود ندارد.

در این پلتفرم، کاربران به تاریخچه قیمت‌ها، حد سود و ضرر و ابزارهای تکنیکال پیشرفته دسترسی دارند. تریدینگ ویو داده‌های خود را به صورت زنده از صرافی‌های رمز ارزی متعددی دریافت می‌کند.

همچنین، کاربران این پلتفرم قادرند اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال را شخصی‌سازی و الگوهای نموداری خود را در محیطی پیشرفته آزمایش کنند. کاربران می‌توانند اندیکاتورهای شخصی‌سازی‌شده خود را با سایر کاربران در این پلتفرم به اشتراک بگذارند و مشابه دیگر شبکه‌های اجتماعی، لایک، کامنت و فالوور دریافت کنند.

رمز ارز

بایننس؛ بهترین برای معاملات آلت کوین‌ها

بایننس به‌عنوان بزرگترین صرافی رمز ارزی در جهان، به کاربران خدمات و محصولات متفاوتی از جمله اکانت دمو ارائه می‌دهد. همچنین، کاربران در این پلتفرم می‌توانند استراتژی‌های معاملات آتی خود را نیز آزمایش نمایند.

ezgif.com gif maker 2023 06 12T111024.947

در حساب دموی بایننس، قراردادهای دائمی تتر با اهرم تا ۱۲۵ برابری را ارائه می‌دهد. کاربران در این حساب می‌توانند بدون هیچ‌گونه ریسکی، با ۲۳۳ جفت‌ ارز معاملاتی رمز ارزی و با اهرم‌های بالا معامله کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.