پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز: پول نفت چه می‌شود؟

حجم فایل صوتی: ۸۵.۶۲M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۳۷:۱۸ دانلود فایل صوتی

به گزارش تجارت‌نیوز آنچه در چهل و چهارمین قسمت از پادکست اقتصادی این هفته خواهید شنید؛ یک پرونده صوتی متفاوت است درباره درآمدهای نفتی ایران و مهمترین سوال در این زمینه: «پول نفت چه می‌شود؟»

پرونده اصلی: پول نفت چه می‌شود؟

افشاسازی اخیر رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی درباره موجودی 10 میلیارد دلاری این صندوق، نگرانی‌های گسترده‌ای در بخش‌های اقتصادی کشور به‌همراه داشته و زنگِ خطر پشتوانه دلاری دولت نیز به صدا در آمده است. در پرونده صوتی این هفته از پادکست رادیو تجارت نیوز با پاسخ به سه سوال کلیدی درباره میزان فروش نفت ایران، شیوه‌های درست سیاست‌گذاری در حوزه درآمد نفتی و وضعیت صندوق‌‌های درآمدهای نفتی در کشورهای دیگر تلاش کرده‌ایم به زبان ساده رفتارِ دولت‌ها با درآمدهای نفتی کشور را بررسی کنیم.

تحلیل و پیش‌بینی بازارهای هفته نخست خرداد‌ماه 1402

در بخش پایانی پادکست هم همچون هفته‌های قبل، کارشناسان به شما مخاطبان خواهند گفت پیش‌بینی بازارهای مهمی همچون ارز، سکه و طلا، خودرو و بورس در هفته نخست خردادماه چیست و سرمایه‌های خرد خود را به کدام سو هدایت کنیم.

پادکست اقتصادی تجارت‌نیوز تنها پادکست خبری و تحلیلی هفتگی حوزه اقتصاد و بازارهاست که هر پنجشنبه از شبکه‌های اجتماعی تجارت‌نیوز و کست‌باکس قابل شنیدن است.

شنونده ما باشید…

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.