کد مطلب: ۸۱۹۱۹۰

قیمت‌گذاری شورای رقابت به چانگان پلاس رسید

قیمت‌گذاری شورای رقابت به چانگان پلاس رسید

گروه خودروسازی سایپا درباره قیمت دو محصول وارداتی با نرخ قانونی توضیحات جدیدی ارائه کرد. خودروهای چانگان طبق قانون و بر اساس قیمت شورای رقابت عرضه خواهند شد. زمان تحویل چانگان در تیر ماه 1402 اعلام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت خودروسازی سایپا درباره دو محصول وارداتی چانگان پلاس تیپ 2و3 توضیحات جدیدی اعلام کرد.

سایپا طبق قانون و بر اساس قیمت گذاری شورای رقابت، خودروهای چانگان وارداتی را به ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه عرضه خواهد کرد.

شرکت سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد: قیمت های اعلامی خودروهای چانگان CS35 پلاس تیپ 2 و 3، طبق قانون و مصوبه شورای رقابت است و در این خصوص سعی شده رضایت مشتریان کسب شود.

طبق قیمت های اعلامی در سایت فروش سایپا که پیرو دعوت از متقاضیان حائز شرایط بر اساس اولویت بندی وزارت صنعت عنوان شده، مربوط به اولین محموله خودروهای وارداتی این مجموعه است و قیمت محموله‌های وارداتی بعد بر اساس مستندات و نرخ ارز مورد عمل، برآورد و متعاقبا اعلام خواهد شد.

به قیمت‌های اعلامی از سوی شورای رقابت، سایر هزینه‌ها چون عوارض قانونی شماره گذاری، مالیات نقل و انتقال و ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، هزینه اسقاط، حمل تا شبکه توزیع، کمیسیون فروش و سایر عوارض قانونی که در قیمت پایه لحاظ نشده، قابل اعمال به قیمت‌های مندرج است.

قیمت پایه فروش محصولات وارداتی سایپا بر اساس قیمت گذاری شورای رقابت در مورد چانگان CS35 پلاس تیپ 2، هشت میلیارد و 496 میلیون ریال و تیپ 3 نه میلیارد و 44 میلیون ریال اعلام شده است.

تیپ 2 و تیپ 3 چانگان CS35 پلاس، تفاوتی در قسمت فنی ندارند ولی در قسمت تجهیزات، شرکت سایپا، آپشن‌های بیشتری را در اختیار خریداران تیپ 3 قرار داده است.

طبق اخبار منتشر شده، سایپا قصد دارد که خودروهای چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ و ۳ را براساس اولویت انتخابی، در هفته دوم تیر ماه به دست مشتریان برساند. همچنین، این شرکت اطلاعات مربوط به تاریخ تحویل خودرو را نیز برای مشتریان در نظر گرفته و آن را با تاریخ هشتم تیرماه مشخص کرده است.

منبع: بورس پرس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا لهرابیان

    ریال نه تومن
    فکر کنم اشتباه زدید

  • سجاد

    واقعا تو این مملکت هیشکی نیست بگه چرا چطور برا یه روسری همه ارگانها ونهاد ها بسیج شدن ولی الان که حق یه عده داره پایمال میشه هیشکی نیست به چقد خریدید چقد میخاید بخورید روش هر چه بکارید همان برداشت کنید

  • علی

    کدوم خودرو ساز به‌حرف این شورا اهمیت میده.همه قیمتهای که دوست دارن میدن .تره برای شورای رقابت خورد نمی‌کنند